這些型格隨行杯設計獨特,充滿時尚氣息,能展現你的個性和品味,是個chill型的夏日配件。在火熱太陽底下進行戶外活動、體育運動時,附有吸管的隨行杯更方便,隨時隨地歎到清涼消暑的飲品;按個人喜好加入一些水果、花茶、冷泡茶...調製一杯chill好味的夏日特飲;帶個隨行杯去咖啡店買杯香濃的咖啡,享受懶洋洋悠閒自在時光,chill寫意...
這些隨行杯可以彩色印刷個性化的logo,成為宣傳禮品和活動推廣禮物的理想選擇。立即訂購,為你的戶外活動增添一份時尚和涼爽!

Stay cool with a stylish tumbler. These uniquely designed travel tumblers exude fashion-forward vibes, allowing you to showcase your personality and taste. Whether you’re out in the scorching sun for outdoor activities or engaging in sports, a travel cup with a straw makes life easier. Sip on refreshing drinks anytime, anywhere—combat the heat! Mix up a chilled, flavorful summer special. And don’t forget to take your travel cup to the coffee shop for that rich, aromatic brew. Enjoy lazy, carefree moments. These travel tumblers can be custom-printed with colourful logos, making them ideal promotional gifts for events. 🌞🍹

全球暖化,夏天越來越熱,高溫流汗多,容易缺水,無論是運動、行山還是進行戶外工作,擁有一個容量大的水樽不僅可以隨時補充水份,有效防止中暑的風險。大容量水樽擁有較大,提供了絕佳的機會來展示你的品牌logo、宣傳信息或活動主題。無論是作為宣傳禮品贈送給客戶,還是作為活動推廣禮物派發給參與者,這些水樽都能夠有效地提升品牌知名度,增加曝光率。特別適合建築公司、政府派發給戶外工作的工人,傳遞健康和關懷的訊息。
As summer heats up, sweating and dehydration become common. Whether you’re exercising, hiking, or working outdoors, having a spacious water bottle is essential. Not only does it keep you hydrated, but it also helps prevent the risk of heatstroke. Large capacity water bottles offer an excellent opportunity to showcase your brand logo, promotional messages, or event themes. Whether gifted to clients or distributed at events, these bottles enhance brand visibility and exposure. They’re especially suitable for construction companies and government workers in outdoor settings, conveying a message of health and care. 🌊💧

炎夏出行,很多女士們或小朋友背包都會帶備一小瓶"救命水",樽仔細細,的的骰骰,輕巧易攜,不會成為負擔,卻可以在口乾時喝一口補充水份。這些迷你的水樽都可以印上公司機構商標或活動宣傳信息。特別適合幼稚園、小學作為校慶紀念品、家教會、學生會禮品;團體舉辦一些女士有關的活動、工作坊、講座的宣傳禮品/贈品。
These mini water bottles are lightweight, easy to carry, and perfect for quenching your thirst on the go. Whether you’re exploring the great outdoors, attending school events, or participating in workshops, Bottled has you covered. Customize these adorable mini water bottles with your logo or event details, making them perfect promotional and practical gifts for customers. 🌐🍹

名為GERMREPEL®的瓶子製造技術是一項行業首創的發明,通過防止有害細菌的初始附著,從而消除它們的後續滋生,以最大程度地抗菌作用。GERMREPEL®瓶子已經經過獨立測試並獲得Intertek認證,證明能夠有效地擊退高達99%的有害細菌,符合國際安全標準。全天候提供一個安全、乾淨的飲水瓶。現在空氣充斥著太多細菌,企業或機構以具有抗菌功能的水樽作為活動推廣禮品,突顯了企業或機構對於客戶健康、福祉的關心、環保意識、展示他們社會責任和創新科技等多重優勢。
GERMREPEL® bottle technology is an industry-first invention that prevents harmful bacteria from initial attachment, thereby eliminating their subsequent growth. These bottles offer maximum antibacterial protection. Independently tested and Intertek certified, they effectively repel up to 99% of harmful bacteria, meeting international safety standards. Whether you’re outdoors, at work, or on the move, GERMREPEL® ensures a safe and clean hydration experience. In a world teeming with germs, organizations choosing antibacterial water bottles for promotional gifts demonstrate care for customer health, environmental consciousness, social responsibility, and innovative technology. 🌐💧

我們的水樽成為完美的紀念品,豐富品牌的故事以獨特的圖案展現於整個水樽上。它不僅僅是一個瓶子,更是一種宣言。走向未來的改變。這份禮物深深印在心,與您的價值觀和願景共鳴。您品牌的旅程,凝聚在一個瓶子裡——保持水分,激發靈感,每一滴都是轉變的開始。
Embrace the essence of sustainability and style with our exclusive water bottles, the perfect souvenir to enhance your brand's narrative. With a smart design and durable materials, it's not just a bottle; it's a statement. Make a lasting impression with a gift that resonates with your values and vision. Your brand's journey, encapsulated in a bottle—hydrate, inspire, and transform with every drop.
🌟

慶祝特別日子,精心設計一個周年紀念水樽!它不僅是個實用品,更是紀念品。無論是送禮物 周年紀念 水樽都是完美的選擇,留下難忘的回憶!
Teammate團隊耐心富經驗與客戶有商有量,根據您的需求和設計理念,創造出獨一無二的周年紀念水樽。我們注重細節,確保每一個水樽都能傳達您企業的價值和特色。提供靈活的訂製選項,包括不同的款式、容量、顏色和材質,確保您能找到最符合您企業形象的周年紀念水樽。

Celebrate Special Moments with a Thoughtfully Designed Anniversary Water Bottle! Not only is it a practical item, but also a cherished souvenir. Whether it’s for gifting or commemorating an anniversary, our water bottle is the perfect choice to create lasting memories. 🌟

環保意識日益增強,水樽是一個出色的宣傳推廣禮品。巧妙地搭配其他產品,更可打造一個吸引人的禮品組合,特別適合夏日活動的宣傳推廣禮品:沙灘排球賽、公司企業的運動會、開放日等等。香港夏季又濕又熱,時尚實用的水樽,隨時隨地保持身體水分充足;柔軟舒適的毛巾,在汗流浹背的時刻輕鬆擦拭;還有一頂時尚帽子,能夠遮擋猛烈的陽光,都是夏日戶外活動的絕佳選擇。歡迎與我們聯絡洽商定制一份最合適的水樽禮品套裝,定必會為你的目標客戶留下深刻印象。




水樽紀念品訂制

Teammate為客戶提供優質的水樽|廣告水樽|水杯,安全可靠、耐用,並符合環保可重用原則,減少使用棄置膠樽,為環保出一分力!。我們還提供個性化印刷服務,讓您的品牌或活動形象以獨特的圖案展現於整個水樽上,將其贈送給員工和客戶,以吸引眼球、提升品牌知名度,成為您強大的市場推廣工具,給目標受眾留下深刻印象。

塑膠水樽材質:
除了有傳統的PC水樽外,我們有BPA Free(不含雙酚A)的及Tritan物料的水樽,Tritan是美國公司Eastman近年研發的塑料物料,通過美國FDA 認證以及台灣SGS測試,不含BPA及BPS等塑化劑,安全無毒,即使在高溫的環境下也不會釋放影響人體的有害物質。
新近水樽界突破: Germ Repellent Technology技術,全新抗菌水樽物料,斥菌率達99%,高效安全,24/7全天氣保護,食品級,更加安心使用。

Teammate水樽備有不同容量可供客戶訂制:
由200mL嬌小迷你的,到2L超大容量都有,按客戶的不同需要、不同活動性質定制。

印刷方式:
一句精警明確的標語、一個切題精美的圖案足以帶出宣傳活動意義及廣告推銷的果效,可以選擇絲印或是彩印方式展示出來。

水樽適合作為宣傳禮品:
水樽顏色千變萬化,可按客戶要求特定一種顏色,是一種實用且受歡迎的禮品或推廣禮品,適用於多種場合。例如公司企業活動、聚會或研討會中贈送給員工或客戶。在展覽會或行業會議上,水樽是一個實用的禮品。校園書店的商品或校友活動的紀念品,將校徽、校名、校訓印刷在水樽上,以增加學生團結及歸屬感。還有社區活動、慈善籌款活動、環保活動、大型體育運動、商場活動、共甚或向戶外工作的員工,提醒多飲水防中暑等等安全信息都適合。

總而言之,無論是作為禮品還是推廣禮品,水樽的實用性和可持續性使其成為受歡迎的選擇。選擇一款設計精美且具有高品質的水樽,並將其與特定場合和受眾的需求相結合,可以有效地傳達品牌形象和價值觀。


#運動水樽 #廣告水樽 #夏日禮品 #咖啡杯 #外帶杯 #塑膠水樽 #Water Bottle #Tritan #BPA Free #抗菌水樽 #大容量水樽 #水杯







熱線 Hotline :
3582 1582 (HK)
6297 4421 (Macau)

Whatsapp : 5579 3863

電郵 Email:
sales@teammate.com.hk
產品分類

Brand 品牌之選

最新系列

TEAMMATE Hong Kong Ltd. 榮美香港有限公司
香港九龍官塘興業街15號中美中心B座2樓207室
Room 207, 2nd Floor, Block B, Chung Mei Centre, 15 Hing Yip Street, Kwun Tong, Kowloon, Hong Kong

Tel: (852) 3582 1500 Fax: (852) 2191 7378 Email: sales@teammate.com.hk
Enquiry Hotline : (香港) 3582 1582 (澳門) 6297 4421